رئیس دانشكده صداو سیما گفت: دانشكده رسانه ملی از سال تحصیلی آینده در دو رشته مدیریت رسانه و مطالعات عالی تصویر دانشجو می پذیرد. به گزارش شبکه خبرحسینی ابراز امیدواری كرد: با همكاری وزارت علوم از سال تحصیلی آینده مدارك این دانشكده در سطح كشور معتبر شود. ادامه+++++