شعبه دانشکده صدا و سيما در دوبي تأسيس ميشود
رئيس دانشکده صدا و سيما از راهاندازي شعبه دانشکده صدا و سيما در دهکده دانش دوبي خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سيد حسن حسيني، رئيس دانشکده صدا و سيما در جمع دانشجويان جديدالورود اين دانشکده خبر از راهاندازي شعبه دانشکده صدا و سيما در دهکده دانش دوبي داد. قرار است اين شعبه با کمک مرکز صوتي و تصويري سروش تأسيس شود. ادامه ++++
+ نوشته شده در ۱۳۸۶/۱۱/۲۳ ساعت 14:34 توسط
|
مطالب این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه صدا و سیما (دانشکده ارتباطات) نوشته می شود.